Referenties

Ervaringen van klanten 

Wat klanten in mij waarderen is mijn pragmatische aanpak en de natuurlijke manier waarop ik mensen in beweging krijg. Ik vang signalen op uit de groep en speel in op de behoeften en ideeën van de individuele medewerkers terwijl de teamdoelstelling leidend blijft.

Klantgericht denken en doen is de rode draad en waar ik mijn energie uithaal. Uit ervaring weet ik dat mensen beter samenwerken als er een concreet doel en duidelijke klantfocus is en ze beter weten wat er van hen en hun collega’s wordt verwacht. Dat is daarom datgene waar ik mij in het werken met teams op richt. Met als gevolg minder uitval, minder herstelwerkzaamheden, meer tevreden klanten, hogere medewerkerstevredenheid en meer omzet.

 

Referenties

Hellen heeft als interim manager gewerkt in dezelfde functie als ik; Hellen heeft mij ingewerkt. We bleken heel complementair aan elkaar en heb haar daarom gevraagd nog een extra opdracht te doen. Dat was een goede zet, want ik heb hierdoor ontzettend fijn met haar mogen samenwerken. Hellen is strak op de deadline, scherp op de inhoud en zorgvuldig in de uitvoering en uitwerking. Mede dankzij Hellen heb ik een prettige start gehad bij TLN. Mirjam Hoveijn, Manager Academy4Learning at The Learning Network (TLN) 

Johan Siebert, Partner bij Siebert & Wassink schreef deze blog n.a.v. het sollicitatiegesprek dat ik met hem had voor mijn functie van Interim Manager bij Academy4Learning.

Hellen was vier maanden onze interim manager. Wat ik fijn vond aan haar manier van leidinggeven was dat ze teamontwikkeling erg belangrijk vindt. Ze stond regelmatig stil bij mijn ambities en monitorde dit goed. Op die manier kon ik de overstap maken van coördinator naar adviseur. Verder vertrouwde ze volledig op het team, waardoor we onze dingen konden blijven doen waar we ons het best bij voelen. Op die manier zijn we als team weer een stap verder gegroeid. Grisella Haaze - Adviseur bij Academy4Learning

Met Hellen heb ik samen een verandertraject ingezet bij mkbasics.nl. Hellen is uitermate deskundig en weet op een natuurlijk wijze mensen in beweging te krijgen. Ze zet zich voor meer dan 100% in om samen het gewenste resultaat te bereiken. Ik heb dit als erg plezierig ervaren en ben ook trots op de stappen die we gezet hebben: (eigen) verantwoordelijkheden zijn meer duidelijk en de samenwerking in het team, maar ook tussen teams is verbeterd. Wat de werkdruk en werksfeer ten goed is gekomen. Deskundigheid: verandermanagement, resultaatgericht, persoonlijke aandacht.- Anita Groenewoud-Manager Backoffice bij mkbasics.nl

We hebben met het team 3 actieve succesvolle ochtenden van Hellen mogen volgen. Hiermee heeft ons kantoor weer een mooie stap richting de toekomst kunnen zetten. - Henk Glissenaar-Directeur van Glissenaar Accountants

Hellen verzorgde voor onze organisatie de workshop ‘Werken met Vraag & aanbodmodel’. Hellen is open, enthousiast en pikt signalen uit de groep direct op. Hierdoor kan ze goed inspelen op de behoeften van de groep. De workshop was helder en erg leerzaam. Doordat er goede handvatten worden gegeven kan het geleerde direct geïmplementeerd worden in onze praktijk en werkveld ten behoeve van het verbeteren van de klantrelatie. - Zirkzee accountants & belastingadviseurs

Ik heb met veel plezier met Hellen bij Stedin samengewerkt. Ze geeft voldoende ruimte en vrijheid aan mensen om succesvol te zijn en ondersteund waar dat nodig is op een professionele manier. Ze gaat lastige onderwerpen of gevoelig zaken ook zeker niet uit de weg. - Jeroen Bukman - Accountmanager bij Stedin 

Met Hellen heb ik bij Stedin NetBeheer BV gedurende enkele jaren samengewerkt. Ik heb Hellen leren kennen als ambitieus, intelligent en gedreven om resultaten te bereiken. Hellen is prettig in de omgang, representatief en kan zowel zelfstandig als in teamverband opereren. Is sterk op zowel strategisch als tactisch gebied en kan dossiers snel doorgronden. Bewandelt niet per definitie gebaande paden, kan indien gewenst voor een omslag zorgen. - Peter de Boer - Hoofd accountmanagement Industrie & Tuinbouw bij Stedin

Ik heb Hellen leren kennen als een zeer gedreven collega met passie voor klanten. Die passie weet ze erg goed over te brengen op haar omgeving. Hellen is een snelle denker, collegiaal, loyaal en met een prima gevoel voor humor, samenwerken is daardoor een feest. Mede dankzij Hellen hebben wij een belangrijke stap kunnen zetten in klantgerichter werken. - Frank van Nijnatten - Hoofd Servicecenter bij Stedin  ​

In de periode dat Hellen mijn leidinggevende was heb ik veel vanhaar mogen leren. Hellen laat je tot de juiste inzichten komen enis zeer klantgericht. Tevens hecht ze veel waarde aan teamspirit, zo heeft ze in korte periode een hecht team opgezet! - Mark van den Broek - Accountmanager bij Stedin ​

Het werken met en voor Hellen is mij een genoegen geweest enbehoeft geen lang verhaal. Door haar oprechtheid en motivatiekan ze een team en het individu laten groeien en is ze gek opklantgerichte successen, welke ze ook gezamenlijk wil vieren. - Marco van Cutsen - Accountmanager bij Stedin​

Contact

Hellen Kloeze Consulting

3062 AC Rotterdam

06-48660988

Om jou zo goed mogelijk te helpen de juiste informatie te vinden, gebruiken we cookies op deze website. Hiermee kunnen we (soms in samenwerking met derden) jouw internetgedrag volgen. Als je verder gaat op deze website, gaan we er vanuit dat je daar akkoord mee bent. Meer weten? Bekijk onze cookiepagina.